המשימה:

אגי גרופ הינה חברה להשקעות ופיתוח העוסקת זה למעלה מ-10 שנים בניהול פרויקטים בתחום הנדל"ן. סוד ההצלחה של חברת אגי גרופ הינו בזיהוי הזדמנויות נדל"ן מניבות, בשילוב עם סטנדרטים גבוהים של שירות, שקיפות ואמינות. החברה ביקשה להישאר עם שמה הנוכחי AGI GROUP .

האתגר:

השגת בידול ובולטות בקטגוריית הנדל"ן ואל מול התחרות המקומית. בניית עולם תוכן ייחודי רלוונטי שיבטא את היכולת של החברה להנגיש עסקאות נדל"ן שונות למשקיע "הפשוט".

הפתרון:

ניכוס טריטוריה אמוציונאלית בליבו של קהל היעד. כלומר – יצירת בידול באמצעות תועלת רגשית לצרכן.

סלוגן: נדל"ן לאנשים. לא רק לכרישים.