מנחם שינקין, מעבר להיותו הרוח החיה של המפעל הציוני והעליה, היה סוחר נדל"ן ממולח שהקים ובנה את תל אביב. כשאנחנו רואים בכל פינה בעיר פרויקט מדהים שמיתגנו ופרסמנו, אנחנו מרגישים שהוא גאה בנו.
היי, אנחנו שינקין 360.
בית למיתוג ופרסום עבור מיזמי נדל"ן וחברות נדל"ן מהבולטות והמובילות בישראל.
בית זה המקום בו אנחנו מרגישים הכי אנחנו. מקום בטוח, מרגיע ועוטף, אבל גם מרחב שנותן חופש לחלום, לחוות וליצור את החלקים המשמעותיים בחיים – חברים, אהבה, משפחה, ילדים.
להפוך פיסת נדל"ן לבית זו אמנות. אנחנו טווים רגשות, רוקמים סיפורים, צובעים ברגעים אישיים, והופכים פרויקט נדל"ן ליצירה ססגונית שובת לב שמתאהבים בה ממבט ראשון. מיתוג פרויקט נוסך בו אישיות שיוצרת גאווה, חמימות, וייחודיות בלב של בני הבית, ומשתלבת בסיפורי החיים וברגעים הקסומים שהבית יאצור בתוכו.
המשימה שלנו היא להפוך את השאלה "באיזה בית אתה גר?" למוטיב מרכזי בסיפור של כל ישראלי, כדי שחוויית המגורים בישראל תהיה עשירה, מספקת וכמה שיותר ביתית.
תנו לנו להפוך את הפרויקט שלכם לחלום של הלקוחות ולמותג שהם יזכרו בכל רגע שהם חיים בתוכו.
שינקין 360 הוא גם בית עבור מוחות מבריקים מתחום הארטדיירקשן, האסטרטגיה, הקריאייטיב וניהול הפרסום.
לשינקין 360 סוכנות דיגיטל המתמחה גם היא בנדל"ן שנקראת דיגיטל קלאוד, מחברות הדיגיטל המובילות בענף הפרסום החוגגת חמש עשרה שנים מוצלחות של פעילות.
מנחם שינקין, מעבר להיותו הרוח החיה של המפעל הציוני והעליה, היה סוחר נדל"ן ממולח שהקים ובנה את תל אביב. כשאנחנו רואים בכל פינה בעיר פרויקט מדהים שמיתגנו ופרסמנו, אנחנו מרגישים שהוא גאה בנו.


STORYTELLING
סטוריטלינג – ככלי שיווקי אסטרטגי
מיתוג באמצעות סיפורים הוא המנוע שעומד מאחורי המוצרים והעסקים הגדולים והמצליחים בעולם. סיפור הוא הגשר ללב הצרכנים, כי בני אדם חושבים בסיפורים. לא בעובדות, במספרים או משוואות.

BRANDING
מיתוג הוא תהליך אסטרטגי, מקיף, עמוק ושיטתי, מטרתו יצירת ערך תודעתי מוביל ומבדל, תוך יצירת סט ערכים, רגשות, תחושות ומחשבות בתפיסתו של קהל היעד.

STRATEGY
פיתוח אסטרטגיות שיווקיות ומותגיות
תוך הבנת קהל היעד שלכם, מה מעניין אותו,
מה חשוב לו ועם אילו מסרים וסיפורים מותגיים ניתן להניע אותו לפעולה.

















