המשימה:
מיתוג פרויקט נדלנ"י מודרני  ברחוב ברזילי 13 בתל-אביב.

קהל המטרה:
בעיקר זוגות קן ריק, תל אביבים ומשקיעים מכל רחבי הארץ.

הקונספט האסטרטגי הנבחר: The place to be

חיבור הבניין עם שכונת לבונטין בה נקבעים הטרנדים המכתיבים את הקצב של העיר. מהפאבים הכי אופנתיים, דרך המסעדות הכי עכשוויות ועד המקומות הכי טרנדיים. הוסיפו לכך את שדרות רוטשילד הנמצאת במרחק הליכה מהשכונה, וקבלו חוויה אורבנית חיה ונושמת, הכוללת אינספור מקומות בילוי, שופינג ותרבות ללא הפסקה, ביום ובלילה.
המקום שהכי נכון להיות בו, כבר אמרנו?

השם שנבחר לפרויקט: לבונטין פינת ברזילי.