המשימה:

מיתוג מגדל מגורים של שיכון ובינוי נדל"ן, ברחוב פרי מגדים 2 בשכונת נחלת יצחק, תל אביב.

קהל המטרה:

בעיקר זוגות קן ריק, תל אביבים ומשקיעים מכל רחבי הארץ.

התובנה:

אומרים שאנחנו הממוצע של 5 החברים שאנחנו מבלים במחיצתם את רוב זמננו.

שורת המיצוב: להתחיל גבוה

אישיות המותג: ישראלי, חם, עדכני

סיפור המותג:

משפחה חדשה, פרק חדש בחיים, הצלחה בקריירה… כולנו רוצים להתחיל את סיפור החיים שלנו מגבוה, ושכונת נחלת יצחק, החוגגת 80 שנה להווסדה, היא בדיוק המקום הנכון לעשות זאת, מכמה סיבות: בשכונה קהילה חזקה ואיכותית (ותיקי השכונה מספרים שבעבר כשעלית לאוטובוס הכרת את כל הנוסעים. אם לא הכרת מישהו, זה היה סימן שהגיע אורח לשכונה. למעשה, הקהילתיות החזקה בשכונה השתמרה עד היום). מערכת חינוך מובילה המאפשרת למצות את מלוא הפוטנציאל של הילדים (דירוג 90 לעומת 69 בעיר או ממוצע 50 ארצי), נגישות מהירה ונוחה לכל מקום בת"א, עתיד מבטיח ומחירים שעדיין אתם יכולים להרשות לעצמכם. שיכון ובינוי מזמינה אתכם לעלות ברמת החיים ולהתחיל מגבוה בשכונה תל אביבית אמיתית.